loading...
مرجع نرم افزارهای نایاب کامپیوتر و موبایل
میثم بازدید : 67 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کاربردی Gentle Alarm v3.6.5 : با استفاده از این نرم افزار می توانید Alarm هایی با الگوهایی خاص ایجاد نمایید . همچنین امکاناتی بیشتر از نرم افزار معمول بر روی گوشی های آندرویدی در اختیار شما قرار می دهد . از قابلیت های ویژه ی این نرم افزار می توان به این قابلیت اشاره داشت که این نرم افزار این امکان را می دهد که زنگ شما برای بیدار باش فقط ویبره باشد و به مرور ویبره زیاد شود و یا اینکه برای زنگ خود از موزیک های خود استفاده نمایید و یا اینکه چندین موزیک را انتخاب نمایید . snooze تنها با یک تلنگر فعال می شود . همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارا که تست کند که آیا شما بیدارید یا خیر !



دانلود نرم افزار با حجم 1/90 مگابایت

میثم بازدید : 64 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
امکان پذیر است. File Expert Pro V4.1.6 بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها در آندروید می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره داشت :
- انجام تمام اعمال اصلی مثل: کپی، چسباندن، حرکت، ایجاد و تغییر نام فایلها و پوشه ها
- رابطه کاربری بسیار آسان
- مدیریت فایل های سیستمی(Root)
- انتقال فایل ها با بلوتوس و وای فای به صورت آسان

- و…



دانلود نرم افزار با حجم 2/28 مگابایت

میثم بازدید : 180 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید مرورگر Opera یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر هایی است که برای موبایل تا کنون عرضه شده است . این مرورگر در انتقال داده ها توسط موبایل شما صرفه جویی به عمل می اورد و صفحات وب را سریع تر از همیشه بارگذاری می کند . اکنون Opera Mini web browser v7.0 Final که نسخه ی پایانی Opera 7 می باشد برای گوشی های آندرویدی عرضه شده است . این نرم افزار دارای قابلیت های ویژه ای می باشد که از جمله می توان به اضافه کردن سایت ها به علاقه مندی ها اشاره داشت ، همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش بهتر و بهینه تر صفحات وب را داراست . این مرورگر آندروید مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۵ به بالا می باشد.



دانلود نرم افزار با حجم ۸۴۷ کیلوبایت

میثم بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Perfect App Protector Pro v5.0.3 که یک نرم افزار امنیتی برای قرار دادن قفل بر روی قسمت های مختلف گوشی موبایل شما می باشد .شما می توانید در بخش های مختلفی از گوشی خود را مانند : اس ام اس , ایمیل , عکس , دوربین , اتصال USB , تقویم , مسنجر و … قفل نمایید . این نرم افزار جزو ۲۰ برنامه پرطرفدار Google Market می باشد و مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد .



دانلود نرم افزار با حجم 1/43 مگابایت

میثم بازدید : 97 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آندروید MAGIX Camera MX v1.1.4 : وقت آن رسیده است که از دوربین گوشی هوشمند خود امکاناتی بیش از یک دوربین عکاسی معمولی را انتظار داشته باشید ! با آمیختن تصاویر شما با المان های طنز آلود در سریتعترین زمان ممکن ، خروجی را در اختیارتان قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید حتی به صورت مستقیم تصاویر ساخته شده را در سایت های اجتماعی منتشر کنید . این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد.



دانلود نرم افزار با حجم 6/03 مگابایت

میثم بازدید : 50 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی مدیریت پروفایل ها با Profile Scheduler+ v1.3.8 که مخصوص گوشی های آندروید عرضه شده است . بالاخره این نرم افزار عرضه شد و با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بسیار ساده می توانید پروفایل های خود را مدیریت نمایید . با استفاده از این نرم افزار و بدون نیاز به زمان می توانید بین پروفایل های شخصی خود انتقال یابید . هم اکنون این نرم افزار برای گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا عرضه شده است.



دانلود نرم افزار با حجم  ۵۰۷ کیلوبایت

میثم بازدید : 38 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اینک نسخه ی جدید نرم افزار Ringtone Maker Pro یعنی Ringtone Maker Pro v1.2.0 عرضه شده است که با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که آهنگ های مورد علاقه ی خودتان را به راحتی و سادگی به زنگ موبایل خود تبدیل نمایید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از فرمت های MP3 و MP4 نیز پشتیبانی می کند . این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد.




دانلود نرم افزار با حجم ۴۵۰ کیلوبایت

میثم بازدید : 134 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر آندروید نسخه ی کامل شده و پایانی یعنی Puffin Web Browser Full v2.2.5065 که از امکانات این نرم افزار مرورگر می توان به سرعت آن اشاره داشت همچنین از فایل های فلش نیز پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از این مرورگر سبک و سریع به تماشای فیلم بپردازید . قابلیت های همیشگی یک مرورگر خوب را نیز دارا می باشد که از این قبیل امکانات می توان به داشتن قابلیت اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها ، داشتن گزینه برای پاک کردن کوکی ها و تاریخچه ها را نیز دارا می باشد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.



دانلود نرم افزار با حجم 5/86 مگابایت

میثم بازدید : 52 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر بسیار جذاب و قدرتمند Mobo Video Player Pro v1.0.7 که با استفاده از این ویدیو پلیر شما قادر خواهید بود تا ویدیو ها و کلیپ های خود را با فرمت های مختلف و با سرعت بالا تماشا و مشاهده نمایید . این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه دارای قابلیت های ویژه و سرعت رابط کاربری بالاتری می باشد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲ به بالا عرضه شده است.



دانلود نرم افزار با حجم ۳۷۸۰ کیلوبایت

منبع : http://nayab.rozblog.com

میثم بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار فوق العاده کاربردی و مفید Password Manager Pro v1.3 به آسانی می توانید رمزهای عبور مهم خود را روی گوشی موبایل ذخیره نمایید. به وسیله این نرم افزار دیگر شما پسورد خود را فراموش نخواهید کرد و از نگرانی ها در این مورد آسوده خواهید شد . این نرم افزار آندروید برای گوشی های دارای آندروید ۲ به بالا می باشد.



دانلود نرم افزار با حجم 345 کیلو بایت

منبع : http://nayab.rozblog.com/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 12,182