loading...
مرجع نرم افزارهای نایاب کامپیوتر و موبایل
میثم بازدید : 64 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
صد داریم ترفندی بسیار جالب و جذاب را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید یک تصویر متحرک را بر روی صفحه دسکتاپ خود قرار دهید. نکته جالب این است که اگر فایل تصویری شما شامل صدا هم باشد، صدای آن هم دائما پخش خواهد شد.
میثم بازدید : 79 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر بر روی آیکون های میانبر (Shortcut) روی صفحه دسکتاپ دقت کرده باشید دیده اید که همواره در پایین آیکون، تصویر یک فلش کوچک که نشانه میانبر بودن آن آیکون است وجود دارد. این فلش میتواند از زیبایی آیکون های روی صفحه دسکتاپ بکاهد. با استفاده از این ترفند میتوانید این فلش را از روی آیکون های روی دسکتاپ تان بردارید.

میثم بازدید : 56 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در تعریف باگ (Bug) می‌توان گفت: نوعی اشکال یا اشتباه در اجرای نرم‌افزار که موجب نتایج اشتباه یا اجرا نشدن نرم‌افزار می‌گردد. نسخه های مختلف ویندوز شرکت مایکروسافت سابقه طولانی در داشتن باگ‌های کوچک و بزرگ دارند که در زمان‌های مختلف توسط وصله‌های امنیتی ارائه شده حل شده‌اند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ جدید در صفحه دسکتاپ ویندوز ویستا بپردازیم که حتی پس از عرضه ویندوز ۷ نیز حل نشده است و در ویندوز ۷ نیز وجود دارد. همچنین در آخرین آپدیت‌های این ویندوزها نیز فکری به حال آن نشده است. لازم به ذکر است با جستجویی که توسط وب سایت صورت گرفت این باگ تاکنون در هیچ سایت خارجی معرفی نشده است و نگارنده این ترفند برای اولین بار این باگ رو کشف نموده است
میثم بازدید : 78 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.
هیچگاه ناآگاهانه آن‌لاین نشوید

میثم بازدید : 55 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تماً شما نیز با Firewall یا دیوار آتشین موجود در ویندوز XP و ویستا آشنایی دارید. وظیفه اصلی این Firewall در درجه اول تأمین امنیت سیستم شما در برابر حملات خارجی به ویندوز است. اما این قابلیت همواره تأثیر مثبت ندارد و گاهی لازم میشود که آن را غیرفعال نماییم. جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک دوبار کلیک بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا بلعکس.
میثم بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Battleloot Adventure v1.02 یکی از بهترین و ساده ترین بازی های موجود بوده که بسیار اعتیاد آور می باشد . این بازی برای گوشی های iOS نیز عرضه شده است . در این بازی شما با دشمنان می جنگید و در هر مرحله که به رقابت می پردازید به توانایی ها و ویژگی های خود می افزایید . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .



دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۴۲۷۳۰ کیلوبایت
میثم بازدید : 44 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود بازی آندروید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Turtle Surf Full v1.2.11 که در این بازی شما باید یک لاک پشت مورد علاقه ی خود را پیدا کرده و به مسابقه با رقیبان بپردازید و از موانع و … پرش نمایید تا به مقصد مورد نظر مسابقه برسید . این بازی دارای ۴۰ مرحله ی متفاوت و جذاب می باشد . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۰٫۱ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .



دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۲۳۸۸۰ کیلوبایت
میثم بازدید : 78 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اگر به موتور سورای و انجام حرکات نمایشی در میان خیابان های شلوغ علاقه مندید ، Racing Moto v1.1.8 می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد اما توجه داشته باشید که هیچ گاه در دنیای واقعی با سرعتی غیر معمولی که در این بازی خواهید داشت اقدام به موتور سواری نکنید .در Racing Moto می بایست با سرعتی بسیار بالا از میان خودرو های موجود در جاده با لایی کشیدن عبور کرده و مراقب باشید که با آنها برخورد نداشته باشید . هم اکنون بازی Racing Moto v1.1.8 که مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .



دانلود فایل


پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۳۸۰۰ کیلوبایت
میثم بازدید : 54 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده مسابقات درگ که مخصوص گوشی های آندروید عرضه شده است . Drag Racing v1.1.13 نام بازی ای است که در آن شما بیش از ۵۰ ماشین را با قدرت ها و قابلیت های مختلف را تجربه خواهید کرد و به مسابقه با دیگر افراد می پردازید و امکانات ماشین خود را ارتقا می بخشید . این بازی پر طرفدار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب این بازی را دریافت نمایید .



دانلود فایل


پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۸۲۴۰ کیلوبایت

میثم بازدید : 68 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Army Defense v1.0.0 که این بازی مخصوص گوشی های آندروید می باشد . در این بازی شما با سخت سپر های دفاعی و برج های دفاعی از نفوذ دشمن به خاک خود جلوگیری می کنید . این بازی دارای ۳ سطح سختی بازی بوده و دارای نقشه ها و شیوه های دفاعی متنوع بوده که می توانید از بازی کردن آن لذت ببرید . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .



دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۱۳۴۷۰ کیلوبایت

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 12,161